Časté dotazy

Jak se zeptat na technické detaily ?

Můžete kontaktovat naše odborné prodejce, rádi Vám pomohou viz. Kontakty

Jak dlouhou poskytujete záruku na zboží

Záruční doba se řídí platnými nařízeními české legislativy (24 měsíců).

Co vše obsahuje balení zboží ?

Veškeré zboží je dodávané v originálním balení s kompletním obsahem od výrobce a samozřejmě s českým návodem. V případě nejasností, prosím, kontaktujte naše odborné prodejce, kteří Vám rádi vše vysvětlí viz. Kontakty

Mohu si vybrané zboží vyzkoušet ?

Naše firma se snaží mít nejlepší ceny na internetu a proto neprovozujeme kamennou prodejnu. Pokud potřebujete poradit, tak můžete zavolat odborně proškoleným prodejcům viz. Kontakty.
Pokud si chcete zboží osobně vyzkoušet, tak doporučujeme navštívit naší partnerskou firmu www.vkservis.cz.

Jsou v ceně zahrnuté veškeré poplatky ?

Ano, ceny jsou uvedené včetně všech recyklačních a jiných poplatků, včetně DPH a jsou konečné.

Jaký je postup při řešení reklamací ?
Zboží zašlete na adresu partnerské firmy:
VK servis
Reklamační oddělení
Voctářova 2401/8
Praha 8, 180 00.
Zboží zasílejte vždy v originálním – nepoškozeném obalu nebo výjimečně v náhradním přepravním obalu, protože neručíme za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
O zasláni zboží k reklamaci nás prosím informujte emailem: reklamace@vkservis.cz
Zboží můžete reklamovat na naší prodejně v pracovní době viz. Kontakty


Kdy dostanu objednané zboží ?

Objednané zboží odesíláme obchodním balíkem české pošty v den objednání. Doručení (dodání) na Vaši adresu je do 24 hodin.

Kolik stojí poštovné ?

Objednané zboží odesíláme obchodním balíkem České pošty, případně jiným dohodnutým způsobem a to za 190,- CZK. Cena obsahuje balné, poštovné, pojištění a cenu dobírky.